• Home
  • /
  • Algemene Voorwaarden voor Opdrachtnemers (Partners)

Algemene Voorwaarden voor Opdrachtnemers (Partners)

Preambule

Onderstaande algemene voorwaarden hebben betrekking op de rechtsverhouding tussen BoekhouderOffertes.nl en de dienstverlener van diensten die via BoekhouderOffertes.nl offerte-aanvragen wenst te ontvangen van derden. BoekhouderOffertes.nl biedt enkel een platform waarbij de dienstverlener in contact kan komen met potentiële klanten. BoekhouderOffertes.nl is derhalve geen partij bij eventuele overeenkomsten tussen partijen die ontstaan via het gebruik van BoekhouderOffertes.nl.

Artikel 1 – Definities

  • BoekhouderOffertes.nl: een handelsnaam van Kies Je Leverancier B.V., gevestigd te Apeldoorn en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 57722102.
  • Aanvrager: een natuurlijk persoon of rechtspersoon die via BoekhouderOffertes.nl offertes wenst te ontvangen van Dienstverleners.
  • Dienstverlener: een natuurlijk persoon of rechtspersoon die Leads wenst te ontvangen via BoekhouderOffertes.nl.
  • Website: de website van BoekhouderOffertes.nl, onder andere te bereiken via www.boekhouderoffertes.nl.
  • Lead: een door een Aanvrager via BoekhouderOffertes.nl aangevraagde offerte die naar de Dienstverlener wordt verstuurd en de Dienstverlener in staat stelt een offerte aan de Aanvrager te doen toekomen voor de bedoelde diensten.
  • Reclameren: Het proces waarbij een Dienstverlener bezwaar maakt tegen de geldigheid van een ontvangen lead via het platform van BoekhouderOffertes.nl. Dit omvat het indienen van een reclamatie binnen een bepaalde periode, met redenen omkleed en volgens de vastgestelde richtlijnen, om eventueel een compensatie te ontvangen in de vorm van leadtegoed voor toekomstige reacties op nieuwe leads.

Artikel 2 – Algemene bepalingen

  1. De Dienstverlener kan geen rechten ontlenen aan het feit dat BoekhouderOffertes.nl deze algemene voorwaarden mogelijk soepel toepast.
  2. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen en op alle overeenkomsten (op afstand) tussen BoekhouderOffertes.nl en de Dienstverlener.
  3. De eventueel door de Dienstverlener gehanteerde algemene inkoopvoorwaarden worden uitdrukkelijk van de hand gewezen en zijn niet van toepassing op overeenkomsten aangegaan met BoekhouderOffertes.nl.
  4. Indien één of meerdere bepalingen in deze algemene voorwaarden geheel of gedeeltelijk nietig zijn of vernietigd worden, dan blijven de overige algemene voorwaarden volledig van toepassing.
  5. De inhoud van deze site evenals de inhoud van alle andere uitingen van BoekhouderOffertes.nl op internet zijn met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. BoekhouderOffertes.nl kan echter geen garanties geven met betrekking tot de aard, juistheid of de inhoud van deze informatie. BoekhouderOffertes.nl is niet aansprakelijk voor eventueel voorkomende fouten of onjuistheden, dan wel voor de gevolgen van het gebruik van de betreffende informatie.
  6. BoekhouderOffertes.nl behoudt het recht om haar algemene voorwaarden te wijzigen, ook voor reeds bestaande overeenkomsten. Indien BoekhouderOffertes.nl overgaat tot wijziging van de voorwaarden, stelt zij de Dienstverlener hier twee maanden voorafgaand aan de wijziging van op de hoogte. Het staat de Dienstverlener vervolgens vrij om de overeenkomst op te zeggen vanaf het moment dat de nieuwe algemene voorwaarden gelding krijgen of tot ten hoogste zeven dagen na de inwerkingtreding van de nieuwe voorwaarden.

Artikel 3 – Prijzen

  1. De door BoekhouderOffertes.nl gehanteerde tarieven (voor het ontvangen van Leads) zijn exclusief omzetbelasting (BTW).
  2. BoekhouderOffertes.nl heeft het recht om haar tarieven tussentijds te wijzigen, tenzij anders is overeengekomen tussen BoekhouderOffertes.nl en de Dienstverlener.
  3. Leads worden steeds voorafgaand aan de te ontvangen Leads in rekening gebracht bij de Dienstverlener.
  4. Facturering geschiedt in beginsel via e-mail, tenzij anders is aangegeven door BoekhouderOffertes.nl.
  5. Betaling dient te geschiedden op een door BoekhouderOffertes.nl te bepalen wijze.
  6. Indien de betaling verloopt via automatische incasso en voor deze betaling een chargeback of stornering wordt ontvangen, zal er 25 euro excl. btw administratiekosten in rekening worden gebracht door BoekhouderOffertes.nl per gebeurtenis.
  7. Alle door BoekhouderOffertes.nl verstuurde facturen hebben een betalingstermijn van zeven dagen. Pas nadat de Dienstverlener aan haar betalingsverplichtingen heeft voldaan zal zij Leads kunnen ontvangen.
  8. Indien door toedoen van de Dienstverlener, BoekhouderOffertes.nl niet tijdig de uit hoofde van de overeenkomst aan haar toekomende bedragen ontvangt, is BoekhouderOffertes.nl gerechtigd de dienstverlening aan de Dienstverlener op te schorten tot het moment waarop de Dienstverlener wel voldoet aan haar betalingsverplichtingen jegens BoekhouderOffertes.nl.
  9. Het uit artikel 3.7 voortvloeiend recht om de dienstverlening aan de Dienstverlener op te schorten, ontstaat pas nadat BoekhouderOffertes.nl de Dienstverlener (per e-mail) geïnformeerd heeft over de tekortkoming en de Dienstverlener de mogelijkheid heeft geboden om alsnog de betaling te doen geschieden.
  10. Indien BoekhouderOffertes.nl de dienstverlening opschort als omschreven in artikel 3.7, is de Dienstverlener in verzuim. De Dienstverlener is dan over het aan Websiteofferte verschuldigde factuurbedrag een rente verschuldigd gelijk aan de wettelijke rente verhoogd met 2 % per jaar. Tevens is de Dienstverlener alsdan incassokosten verschuldigd. Deze bedragen in beginsel 15% over het door de Dienstverlener verschuldigde bedrag met een minimum van honderdvijftig Euro.
  11. Indien BoekhouderOffertes.nl kosten heeft moeten maken die uitgaan boven de in het artikel 3.9 weergegeven incassokosten en welke kosten BoekhouderOffertes.nl in redelijkheid kon maken, dient de Dienstverlener ook deze kosten aan BoekhouderOffertes.nl te vergoeden.
  12. BoekhouderOffertes.nl kan de overeenkomst zonder ingebrekestelling en zonder rechterlijke tussenkomst door schriftelijke kennisgeving met onmiddellijke ingang geheel of gedeeltelijk beëindigen indien zich dringende redenen voordoen, waaronder in ieder geval worden begrepen de gevallen waarin
  13. :
    • Aan de Dienstverlener (voorlopige) surseance van betaling wordt verleend;
    • Ten aanzien van de Dienstverlener faillissement wordt aangevraagd of uitgesproken;
    • Het vermoeden bestaat dat de Dienstverlener niet aan haar betalingsverplichting kan voldoen;
    • De Dienstverlener handelt in strijd met de openbare orde of de goede zeden, of enige uit de overeenkomst met BoekhouderOffertes.nl voortvloeiende verplichting;
    • De Dienstverlener inbreuk maakt op rechten van derden;
    • De Dienstverlener handelt in strijd met redelijke richtlijnen of aanwijzingen van BoekhouderOffertes.nl;
    • De Dienstverlener niet reageert op correspondentie per e-mail, telefoon en/of schriftelijk wel alsdan niet aangetekend schrijven;
    • Bij terugkerende betalingsproblemen.
  1. Indien BoekhouderOffertes.nl overgaat tot beëindiging van de overeenkomst wordt al hetgeen door de Dienstverlener aan BoekhouderOffertes.nl verschuldigd is, direct en volledig opeisbaar.

Artikel 4 – Tot stand komen van een overeenkomst

  1. Overeenkomsten tussen BoekhouderOffertes.nl en een Dienstverlener komen tot stand nadat de Dienstverlener een door BoekhouderOffertes.nl uitgevaardigd aanbod heeft aanvaard en BoekhouderOffertes.nl akkoord is gegaan met deze aanvaarding.
  2. Een door BoekhouderOffertes.nl verzonden factuur staat gelijk aan een aanvaarding. Indien de Dienstverlener tegen de hoogte van de factuur wenst te protesteren, dient dit schriftelijk en binnen vijf werkdagen te worden gedaan.
  3. Indien BoekhouderOffertes.nl niet alle verzochte gegevens van de Dienstverlener ter hand gesteld krijgt die BoekhouderOffertes.nl nodig acht voor het uitvoeren van de overeenkomst, staat het BoekhouderOffertes.nl vrij om naar eigen inzicht te oordelen om de te verrichten overeenkomst uit te voeren of te weigeren.
  4. BoekhouderOffertes.nl is uitdrukkelijk geen partij bij eventuele overeenkomsten of anderszins tussen Aanvragers en Dienstverleners die ontstaan via het gebruik van BoekhouderOffertes.nl.

Artikel 5 – Intellectueel eigendom

  1. Alle auteursrechten en intellectuele eigendommen op door BoekhouderOffertes.nl ontwikkelde voortbrengselen van de menselijke geest, zijn en blijven exclusieve eigendom van BoekhouderOffertes.nl.
  2. Indien de Dienstverlener inbreuk maakt op intellectuele eigendomsrechten van BoekhouderOffertes.nl is de Dienstverlener een direct opeisbare schadevergoeding van € 2.500,- (zegge: vijfentwintighonderd Euro) verschuldigd aan BoekhouderOffertes.nl, zulks niet tegenstaande het recht van BoekhouderOffertes.nl om aanspraak te maken op volledige schadevergoeding.

Artikel 6 – Algemene verplichtingen Dienstverlener

  1. De Dienstverlener dient er zorg voor te dragen dat alle informatie waar BoekhouderOffertes.nl om verzoekt voor het laten functioneren van de door BoekhouderOffertes.nl te leveren diensten, tijdig aan BoekhouderOffertes.nl wordt verstrekt.
  2. De Dienstverlener dient eventuele wijzigingen in haar gegevens direct aan BoekhouderOffertes.nl te melden.
  3. Indien BoekhouderOffertes.nl aansprakelijk wordt gesteld voor schade die mogelijk is ontstaan doordat de Dienstverlener verkeerde gegevens aan BoekhouderOffertes.nl heeft verstrekt, is de Dienstverlener er toe gehouden BoekhouderOffertes.nl te vrijwaren voor de betreffende schade.
  4. De rechten en verplichtingen welke voortvloeien uit de overeenkomst tussen de Dienstverlener en BoekhouderOffertes.nl kunnen niet worden overdragen aan een andere natuurlijke persoon of rechtspersoon, tenzij BoekhouderOffertes.nl hier uitdrukkelijk toestemming voor geeft.
  5. De Dienstverlener dient zich te gedragen conform de in deze voorwaarden neergelegde richtlijnen. Indien de Dienstverlener deze verplichtingen niet nakomt, is BoekhouderOffertes.nl gerechtigd de overeenkomst met de Dienstverlener op te schorten of te beëindigen, zonder dat BoekhouderOffertes.nl daarbij op enige wijze schadeplichtig wordt jegens de Dienstverlener.
  6. De Dienstverlener dient zelf zorg te dragen voor het naar behoren laten functioneren van zijn hardware- en softwareconfiguratie evenals eventueel benodigde randapparatuur en internetverbinding.

Artikel 7 – Duur overeenkomst en beëindiging

  1. Een overeenkomst tussen Dienstverlener en BoekhouderOffertes.nl wordt aangegaan voor onbepaalde tijd.
  2. De Dienstverlener is gerechtigd om de overeenkomst met BoekhouderOffertes.nl tussentijds op te zeggen. Indien de Dienstverlener de overeenkomst opzegt, zullen eventueel door de Dienstverlener aan BoekhouderOffertes.nl verrichte betalingen niet gerestitueerd worden.
  3. Eventueel door de Dienstverlener onbetaald gelaten facturen van BoekhouderOffertes.nl dienen bij opzegging door Dienstverlener per direct te worden voldaan alvorens de door de Dienstverlener gedane opzegging de overeenkomst laat beëindigen.

Artikel 8 – Leads

  1. Leads worden automatisch doorgestuurd naar het door de Dienstverlener verstrekte e-mailadres. Dienstverlener is zelf verantwoordelijk voor de verdere afhandeling van de Lead.
  2. De Leads die Dienstverlener van BoekhouderOffertes.nl ontvangt, mogen niet doorgestuurd worden aan derden.
  3. Het is de Dienstverlener niet toegestaan om de ontvangen Leads te gebruiken voor meerdere van zijn/haar bedrijven c.q. handelsnamen, zonder dat deze afzonderlijk zijn ingeschreven als Dienstverlener bij BoekhouderOffertes.nl.
  4. Het is de Dienstverlener niet toegestaan de door BoekhouderOffertes.nl geleverde Leads of andere informatie te verstrekken of door te verkopen aan derden, met als kennelijk doel zichzelf te profileren als zijnde een verstrekker of verkoper van Leads.
  5. Het is niet toegestaan de ontvangen Leads, bijbehorende informatie en N.A.W.T.E. gegevens door te verkopen aan derden en/of te gebruiken voor elk ander doel dan het komen tot een overeenkomst met de betreffende Aanvrager.
  6. Ieder handelen in strijd met hetgeen bepaald in artikel 8.5 rechtvaardigt ontbinding van de overeenkomst door BoekhouderOffertes.nl.
  7. Indien de Dienstverlener (een) Lead(s) verkoopt of doorstuurt aan derden, met als kennelijk doel om deze Lead aan deze derde te verkopen, is de Dienstverlener een direct opeisbare schadevergoeding van € 2.500,- (zegge: vijfentwintighonderd Euro) verschuldigd aan BoekhouderOffertes.nl, zulks niet tegenstaande het recht van BoekhouderOffertes.nl om aanspraak te maken op volledige schadevergoeding.

Artikel 9 – Reclamatie(s) van leads

  1. Een Dienstverlener kan een reclamatie binnen 3 tot 7 dagen na het plaatsen van een reactie op een lead reclameren.
  2. De Dienstverlener kan uitsluitend via het reclamatieformulier in de partneromgeving een reclamatie indienen. Een reclamatie op andere wijze wordt niet in behandeling genomen.
  3. Reclamaties moeten met redenen zijn omkleed en kunnen slechts één keer gereclameerd worden.
  4. Een reclamatie dient te voldoen aan de reclamatie richtlijnen van BoekhouderOffertes.nl;
    • De aanvrager bestaat niet.
    • Dienstverlener dient tenminste 72 uur actief geprobeerd om de aanvrager te bereiken via e-mail, telefoon, Whatsapp of het platform, op verschillende momenten van de dag, maar de aanvrager reageert niet.
    • Dienstverlener heeft de aanvrager proberen te bereiken, maar de contactgegevens van de aanvrager zijn onjuist.
    • De contactgegevens uit de aanvraag leiden tot een partij die aantoonbaar geen offerteaanvraag heeft gedaan en in dat verband ook geen overleg wil met de Dienstverlener.
    • De gevraagde dienst komt niet overeen met de aanvraag.
  5. Indien er sprake is van een geldige reclamatie zal BoekhouderOffertes.nl het voor de betreffende Lead betaalde bedrag in de vorm van een tegoed in het account van de dienstverlener plaatsen. Leadtegoed kan worden gebruikt om te reageren op nieuwe leads.
  6. Het toegekende leadtegoed kan niet worden omgezet in een geldbedrag.
  7. Indien de Dienstverlener (een) Lead(s) heeft gereclameerd en hier tegoed voor heeft ontvangen, is de Dienstverlener verplicht om dit aan BoekhouderOffertes.nl te melden als hij daarna nog met de lead in contact is gekomen. Indien de Dienstverlener dit niet doet is de Dienstverlener een direct opeisbare schadevergoeding van € 2.500,- (zegge: vijfentwintighonderd Euro) verschuldigd aan BoekhouderOffertes.nl, zulks niet tegenstaande het recht van BoekhouderOffertes.nl om aanspraak te maken op volledige schadevergoeding.

Artikel 10 – Aansprakelijkheid en overmacht

  1. BoekhouderOffertes.nl functioneert als platform en biedt slechts technische ondersteuning aan Dienstverleners die via BoekhouderOffertes.nl Leads ontvangen. BoekhouderOffertes.nl is nadrukkelijk geen partij bij enige toekomstige overeenkomsten of anderszins tussen een Aanvrager en een Dienstverlener.
  2. De aansprakelijkheid van BoekhouderOffertes.nl wegens een toerekenbare tekortkoming in de nakoming van een overeenkomst ontstaat pas nadat de Dienstverlener BoekhouderOffertes.nl onmiddellijk en naar behoren schriftelijk in gebreke stelt, stellende daarbij een redelijke termijn ter zuivering van de tekortkoming en BoekhouderOffertes.nl ook na die termijn toerekenbaar in de nakoming van zijn verplichtingen tekort blijft schieten.
  3. Mocht BoekhouderOffertes.nl aansprakelijk worden gesteld, dan is de aansprakelijkheid van BoekhouderOffertes.nl beperkt tot maximaal de factuurwaarde van de overeenkomst, althans tot dat gedeelte van de order waarop de aansprakelijkheid betrekking heeft.
  4. Eventuele aanspraken van de Dienstverlener op schadevergoeding jegens BoekhouderOffertes.nl kunnen alleen betrekking hebben op eventuele directe schade die de Dienstverlener heeft geleden door toedoen van een door de BoekhouderOffertes.nl geleverde dienst, tenzij de schade direct te wijten is aan opzet of grove nalatigheid aan de kant van BoekhouderOffertes.nl, haar directie en/of leidinggevend personeel.
  5. Onder directe schade dient men uitsluitend te verstaan: de redelijke kosten ter vaststelling van de oorzaak en de omvang van de schade, voor zover de vaststelling betrekking heeft op schade in de zin van deze voorwaarden, de eventuele redelijke kosten gemaakt om de gebrekkige prestatie van BoekhouderOffertes.nl aan de overeenkomst te laten beantwoorden, voor zover deze aan BoekhouderOffertes.nl toegerekend kunnen worden en redelijke kosten, gemaakt ter voorkoming of beperking van schade, voor zover de Dienstverlener aantoont dat deze kosten hebben geleid tot beperking van directe schade als bedoeld in dit artikel.
  6. De Dienstverlener is te allen tijde zelf verantwoordelijk voor het maken van back-ups van (data)gegevens. De Dienstverlener vrijwaart BoekhouderOffertes.nl van aansprakelijkheid voor schade die voortvloeit uit het verlies van (data)gegevens.
  7. BoekhouderOffertes.nl is in het kader van (vervangend) onderhoud gerechtigd haar systemen gedurende beperkte tijd geheel of gedeeltelijk buiten gebruik te stellen, zonder in dit verband enige schadevergoeding of kosten aan de Dienstverlener verschuldigd te zijn.
  8. BoekhouderOffertes.nl is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichtingen jegens de Dienstverlener indien BoekhouderOffertes.nl daartoe gehinderd wordt als gevolg van een omstandigheid die niet is te wijten aan haar schuld, noch krachtens de wet, noch een rechtshandeling of in het verkeer geldende opvattingen voor haar rekening komt.
  9. BoekhouderOffertes.nl kan gedurende de periode dat de overmacht voortduurt de verplichtingen uit de overeenkomst opschorten. Indien de overmacht langer voortduurt dan een periode van zestig dagen, is zowel de Dienstverlener als BoekhouderOffertes.nl gerechtigd de overeenkomst te ontbinden, zonder enige verplichting tot het vergoeden van de door andere partij geleden schade.

Artikel 11 Toepasselijk recht & geschillen

  1. Op alle rechtsbetrekkingen waarbij BoekhouderOffertes.nl partij is, is uitsluitend het Nederlandse recht van toepassing..
  2. De Dienstverlener en BoekhouderOffertes.nl zullen pas een beroep op de rechter doen nadat zij zich tot het uiterste hebben ingespannen een geschil in onderling overleg te beslechten..
  3. Tenzij regels van dwingend recht anders voorschrijven, is in eerste instantie de rechtbank te Rotterdam bevoegd kennis te nemen van geschillen tussen BoekhouderOffertes.nl en de Dienstverlener.

Title

Boekhouding voor Kleine Productiebedrijven: Efficiënt Kostenbeheer en Winstoptimalisatie
Nieuws

Boekhouding voor Kleine Productiebedrijven: Efficiënt Kostenbeheer en Winstoptimalisatie

Als eigenaar van een klein productiebedrijf is het essentieel om efficiënt kostenbeheer en winstoptimalisatie hoog op de agenda te zetten. Het effectief beheren van de financiën is van cruciaal belang om de concurrentie voor te blijven, groei te stimuleren en duurzaam succes te behalen. Een solide boekhoudingspraktijk vormt de ruggengraat van elk gezond bedrijf en […]

Boekhouding voor Freelancers: Financiële Stabiliteit als Zelfstandige Professional
Nieuws

Boekhouding voor Freelancers: Financiële Stabiliteit als Zelfstandige Professional

Als freelancer heb je de vrijheid om je eigen baas te zijn, je eigen klanten te kiezen en je eigen tarieven te bepalen. Het leven als zelfstandige professional biedt vele voordelen, maar het vereist ook verantwoordelijkheid, met name op het gebied van boekhouding en financieel beheer. Om financiële stabiliteit te bereiken als freelancer, is het […]

Financiële Geletterdheid voor Ondernemers: Essentiële Vaardigheden voor Succes
Nieuws

Financiële Geletterdheid voor Ondernemers: Essentiële Vaardigheden voor Succes

Financiële geletterdheid is een cruciale vaardigheid voor ondernemers. Het vermogen om financiële concepten te begrijpen, financiële informatie te interpreteren en weloverwogen financiële beslissingen te nemen, is essentieel voor het succes en de groei van een bedrijf. Helaas ontbreekt het veel ondernemers aan deze essentiële vaardigheden, wat kan leiden tot financiële problemen en gemiste kansen. In […]

Ben je op zoek naar een boekhouder?

Vraag 3 gratis Boekhouder Offertes aan.

Aanvragen

BoekhouderOffertes.nl

085 - 06 06 863
Op werkdagen van 09:00 uur tot 17:30 uur
Antwoord binnen 24 uur